lördag 11 december 2010

Cappadocia

Tjoo!

Nu har jag varit i Cappadocia i några dagar. Jag har tagit det väldigt lugnt med en hel del vin, chai och strosande men varje morgon har jag vart uppe innan solen för att fotografera. Jag är verkligen ingen landskapsfotograf men det är så galet häftig, naken, robust miljö här så jag har i alla fall gjort ett tappert försök!

I går återförenades jag med Ali. Vi kom ifrån varann vid gränsen så det tog några dagar att hitta tillbaks till varann men nu teamet återförenat vilket har firats med öl, vin och Mezze!
Vädret suger här! I dag är det noll gradigt och regn! Så i morgon kväll tar vi tåget till Istanbul. Där ska vi försöka hitta en välsorterad kamerabutik  och hänga med en engelska lärare som sysslar med FineArt fotografering på fritiden. Spännande! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar